måndag 29 november 2010

Dag #1

Känns som om det var sjukligt länge sen jag skrev något. Hade egentligen tänkt att jag skulle avsluta mitt bloggande. Är kanske inte riktigt rätt typ.
Nu har jag dock en ledig vecka som jag borde fylla med skolarbeten. Vad är då bättre än att ta upp en bortglömd meningslös hobby?
Idag är det alltså måndag. Dag nummer ett av lediga veckan. Har varit på en promenad i den ofattbara kylan och nu för någon halvtimme sen åt vi sojaburgare. I övrigt har dagen ganska långt gått till sömn och MacGyver.
Helgen som gått var mycket angenäm. På torsdagkväll (helgen började då, ja) så var vi och såg Dungen. En underbar spelning med massor av bekanta ansikten i publiken. På fredag var det glöggrunda och jag höll mig med finskastuderandena som sålde glögg.
I söndags var det dags för att spela igen, vi har haft en paus på någon vecka eftersom inga av våra scheman har passat ihop.
Tiden just nu går ganska långt till att ta hand om en sjuk sambo. Något jag gör med glädje, så länge jag har lyckan att kalla någon så underbar för sambo.

Ganska mörkt nu annars... Det lär ju dröja innan vi har ljuset här igen. Fan, vad jag hatar vinter...
...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida