måndag 14 juni 2010

Entombed




















Såg ett så jävla bra band här om kvällen. Stockholms stolthet Entombed gjorde en alldeles otrolig spelning på Solna Ungdomsfestival, där jag arbetade.
Speciellt diggade jag att Alex, gitarristen, hade med sig barnen på jobbet. Mitt i sångaren L.G's värsta avgrundsvrål, för övrigt med ett sound som en öppning till den Ondes rike, så springer det ut småbarn på scenen. Antagligen gillade ungarna rökmaskinen.
Fick höra alla låtar jag kunnat hoppas på; Wolverine Blues, When in Sodom, Night of the Vampire. Dessutom öppnades mina ögon för den tidiga låten Left Hand Path.

DEATH N' ROLL!!!

1 kommentarer:

Blogger AW sa...

Nice, sku vara kul att se!

14 juni 2010 kl. 22:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida