fredag 22 januari 2010

Hur svårt kan det vara?!

Att det kan vara så svårt att hitta bostad i Stockholm!? För er som inte har en aning om vad jag pratar om kan jag meddela er att jag siktar på att praktisera i Stockholm på världens i särklass tuffaste ungdomsgård Black Sheep i Solna.
Ringde precis Martin, som jag varit i kontakt med flera gånger tidigare. Han berättade lite mer om verksamheten och hur mina dagar skulle se ut. Några svar på mina bostadsfrågor hade han dessvärre inte. Det blir väl bara att fortsätta leta, alla som känner till någon med ett tak överhuvudet i Stockholm ska höra av sej till mej.
Black Sheep sysslar helt och hållet med ungdomscentrerat ungdomsarbete inriktat på musik och kultur. Något motsvarande finns inte här och det är därför jag absolut måste över dit på praktik i vår.
Det känns lite surt just nu. Men förhoppningsvis klarnar det med tiden. Fortfarande några månader kvar.

Ska snart dra ut på en lite fredagslänk, är ju trots allt ledig från skolan idag!

//Er Joel//

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida