tisdag 20 april 2010

Packa mammas kappsäck

Började småpacka igår. Det är ju nämligen bara några dagar kvar nu. Ifall jag räknade morgnar som i armén så skulle det var tre kvar. Börjar nog allt bli lite spännande nu men klarade jag armén så klarar jag ju vad som helst.
Firade Sannas födelsedag igår måndags. Vi var ute och åt på Rosso och sen blev det ju lite stadsvandring. Fastän jag ogillar starkt att trava omkring på stan så kommer jag att sakna det. Min bättre hälft brukar alltid finnas till hands. Det är hon som kommer med de vettiga förslagen och det är med henne jag diskuterar saker. I Stockholm kommer jag att vara ensam. På ett sätt kommer det ju att bli intressant att se hur mycket jag klarar på egenhand. Allt hade nog ändå varit roligare med Sanna.
Förhoppningsvis kommer ju Sanna att hinna komma på besök. Just nu har hon dock en hel del skola och i juni börjar hon jobba. Så vi får vänta och se.

Vad är det jag ska ta med mig då? Nu handlar det ju om två månader så skinnjacka&tandborste-konceptet håller ju inte riktigt. Lakan, boots, springskor och batterier är ungefär så långt jag har kommit. Förslag?

2 kommentarer:

Blogger Maja sa...

Kamera + överföringskabel, så man kan blogg om sitt utlandsliv såklart!

Ja, hårfön sku ju vara ett måste i min fall, men he kan tu säkert räkn bort:)

20 april 2010 kl. 11:18  
Anonymous Anonym sa...

mp3spelare/radio, plunttu & skavsårsplåster..
Me de klarar man va som helst.

21 april 2010 kl. 09:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida